We are sorry that the item arrived defective or with missing parts.
Go to "Your Account" and click on the "Returns and Claims" button. Select the order, the defective or missing product and provide us with all the information so that we can resolve the issue as soon as possible.
You have 14 calendar days from when you received the order to make this claim.
Important note: Use this button only to notify the existence of a defective or missing item. It is obligatory to inform us before returning the item. Failure to do so may result in the return being denied.
Will I automatically receive a replacement?
After the review, if the claim is accepted, we will refund the full amount paid for this item without incurring any return costs, or, if we have product availability, we will deliver a new product to you.
Желимо да вас обавестимо да ће лични подаци у овом обрасцу бити обрађени од стране Фуниглобал Девелопмент СЛ (Фуниделиа). Главна сврха ових информација је да одговорите на ваше захтеве или питања. Легитимација се врши уз пристанак субјекта података. Обавјештавамо вас да ваши подаци неће бити прослијеђени трећим странама. Имате право приступа, исправљања и брисања података, између осталих права, као што је објашњено у правилима о приватности која је доступна.